20120101

Segmen Kongsi Part I



Hye readers ! 
Bahh . Semenjak dah takda Fb ni ,
banyak benda Jojo explore .
So , tidak semena-menanya ,
Jojo ada buat satu Segmen untuk korang .
Ada lihat tajuk ?
Nahh . Jojo buat Segmen Kongsi .

Sukataksukatak ?
Harap suka oh !  ><

Ok , buat kali pertama ni ..
Jojo nak share tentang ...

Jeng Jeng Jeng !

Tajuk : Tanda-tanda awal gangguan Jin .

Yahh . Menarik bukan ?
Pasti korang curious . Hehe

Ini dia :-
\
/
\
/
\
/
\/
  1.  Sakit kepala selepas waktu asar ke atas.
  2.  Badan terasa berat dan malas.
  3.  Sukar mendapat jodoh.
  4.  Badan terasa bisa-bisa.
  5.  Sakit ketika ziarah orang meninggal.
  6.  Sukar tidur malam.
  7.  Sakit pinggang tanpa sebab.
  8.  Sakit dada bila waktu asar keatas.
  9.  Mimpi melihat binatang seperti ular dan sebagainya.
  10.  Bermimpi bayi atau menyusukan bayi.
  11.  Bermimpi di tempat tinggi.
  12.  Bermimpi di tempat yang kotor.
  13.  Sakit anggota badan tertentu seperti kaki selepas waktu asar.
  14.  Ada terasa benda bergerak dibawah kulit.
  15.  Bayi kerap menangis.
  16.  Bunyi guli jatuh diatas siling.
  17.  Suami isteri kerap bertengkar walau perkara kecil.
  18.  Sayang melampau-lampau pada orang yang baru dikenali.
  19.  Malas beribadat.
  20.  Nyanyuk ketika usia lanjut.
  21.  Panas baran.
  22.  Sikap berubah secara mendadak.
  23.  Gelisah dan panas ditengkuk bila dengar al-quran.
  24.  Suka melakukan tabiat buruk.
  25.  Kerap sendawa bila mendengar al-quran.
  26.  Kerap keguguran.
  27.  Gagal melakukan hubungan kelamin.
  28.  Mengantuk bila dengar al-quran.
  29.  Bermimpi seram yang menakutkan.
  30.  Darah haid turun lebih 15 hari.
  31.  Batuk yang berpanjangan.
  32.  Selalu ditindih ketika tidur.
  33.  Kuat berangan.
  34.  Terlalu rasa rendah diri dan tidak berkeyakinan.
  35.  Nafsu seksual yang melampau.
  36.  Selalu melihat kelibat dirumah.
  37.  Terasa diri selalu diperhatikan.
  38.  Mandul.
  39.  Kerap mendengar sesuatu bisikan.
  40.  Melihat jin secara terus.
  41.  Sakit mental atau gila.

Nahh . Adakah anda mengalami perkara seperti ini ?
Jika ada , Jojo pun tak tau nak buat macam mana .
Tapi jika ada , silalah bijak mengendali diri sendiri .
Ok ?

Ok bahh . Sini saja . Lain kali  share lagi .
Terima kasih sudi baca .
Bye .

<3

Lain kali datang lagi. Terima kasih.

0 people[s] comment:

Post a Comment

Tinggalkan komen , SATU pun jadi lah . Kamu komen saya , saya sayang kamu .