20120624

Alahai Hidup ~


Kelucuankemukaankesayaankehahahaan=='

J u m a a t =.='
22 Jun 2012
Malang nasib ku ri ea .
Bangang !
Moktaukkenak ?
1. Lewat bangun.
2. Lewat agak skul gara-2 carik separ ilang.
3. Separ buk dibeli alu ilang. !@#$^& !!
4. Sekda mood belajar. Ngenang separ ilang. puii !
5. Sikpat on9 . Broadband berulah.
6. Time mandik, anting sik sengaja terjatuh rh lubang 
and aku terpaksa turun bawah rumah ,
k carik nyaa gik. !@#$%^!!
7. Nok tok ku sikmok mention. Malas aku ! Buang masa. Kan syg ?
8. Malam lps kul 12 , kdit tamat tempoh. Ishh3

Nang bangang da jak.
Sib bekk time malam yaa ada ok sikit.
Kesian aku.

Bangang daa jak ri ea .
Dah-2 . Malas ku. HAHA 
Chill ah Joey.

S a b t u :)
23 Jun 2012

Happykuritok!!
HAHA
Ade laa . 
Nang happy sayang eyh !
HIHI
Iloveyou!
Btw, Thanks sys Dina .
Iloveyousys !
Nasib adanya tekk . 
:)
Bahh2 , rahsia-2 .
hehehehe

KbyeOHsayangnyajakOHmuahh

Lain kali datang lagi. Terima kasih.

20120606

Capital S


I
Love
Him
Much 

Lain kali datang lagi. Terima kasih.

Tak sangka ;C


Ignore my face there . HAHA

Nii gambar kami time hari guru ..
Sweet memory~
Beberapa minit sebelum kami buat persembahan drama .
Kertas skrip masih di tangan Jojo tuu .
HAHA
Takut lupa skrip laa kunun .
Tapi bila dah naik pentas , semua skrip berterabur .
HAHAHA
Lucuuu betoll ~

Jojo suka sangat pic nii . Ade makna tuu .
Jojo ambik pic nii dari FB seorang cikgu yang akan meninggalkan kita .
Bunyi macam sedih kan ?
Yupp !
Nak nangis Jojo taip nii tauu !
:'(
Hmm ..
Semalam , syok-2 Jojo on9 ,,
macam biasa ,, ngelike-2 ..
tetiba Jojo terbaca status nii ..
/
\
\/

Sorry , sedikit kabur . =,='

Nak nangis Jojo .
Fuhh !
Terkejut eyhh ..
Ingatkan dia tipu-2 jerr kata Cikgu nak pindah , Cikgu nak pindah .
Memang betul-2 tak sangka ..
Sebak betul rasa .. Sedih nii cikgu aa ..
Kenapa awal sangat pindah ??
Tunggu laa kami lepas STPM ..
Haiyaa .. Cikgu aaa .. :'(
Hmm ..

She said :
Kabur-2 ~

Saya amen-kan doa cikgu itu .
Jasamu dikenang cikgu . 
Kami dari kelas 6AC ingin memohon maaf atas kenakalan kami ,
kami minta maaf jika kami ada tersilap tutur bicara ,
terkasar bahasa sehingga menyinggung perasaan cikgu .
Kami minta maaf dari hujung rambut ke hujung kaki .
Semoga cikgu betah di tempat baru kelak . 
Love you Madam !
Gonna miss you damn much ~
 Lots of  love <3

The named,
Joǝy Arthur _JLSF

Kami sayang Cikgu Cecelia Aying !!

Lain kali datang lagi. Terima kasih.

20120605

Hey Jude ! Eh Eh , HEY JUNE !!~


Hello JUNE !
Hey , Keep the smile ON dude !
Uhukk-3 !
OH MY FROG !
HAHA
:D
Tertelan debu laa pulak .
Nasib baik tak tertelan KATAK .
Ewwww~
Hate it . C;
Waiseymenn ~ Pandai nak berhabuk blog nie erk .
Dah tuan punya blog tak pernah jenguk ,
berhabuk lah jawabnya kan ?
HEHE
Ok kali nie , Jojo nak story-2 tentang CUTI Jojo .
CUTI laa sangat . \nyampah/
HAHA
Stay read aa ..

25 May
       Waiseyyy ! bestnyer kalau nak cuti . HAHA . Dah tak kisah dah dengan keputusan peperiksaan 1 tuu . Ish-3 . Teruk betul Jojo . HAHA . Masa balik tuu , Jojo terima berita sedih dari kakak . Dia kata Apak sakit . Kena demam malaria . Wajah happy Jojo bertukar menjadi sedih . Terkejut jugak dengar khabar tuu . Lama dah Apak dimasukkan ke hospital Kuching . Jojo baru tau Jumaat tuu . Naa . Hmm . Terkilan jugak laa .Masa tuu , Jojo hanya mampu berdoa agar Apak sembuh seperti sebelumnya . Jojo sayang Apak . <3 Beberapa hari kemudian , Apak keluar dari hospital . Wahh , Apak dah sembuh . Happynyer ! Tapi sayangnya , Apak tak balik kampung . Dia terus balik ke tempat kerjanya . Hmm .. Takpe , hujung June nie dia balik . Yess3 !! <3 ^^

  Pesta Bederun 25-28 MAY
         Seronok jugak lahh . hehe . Sebelum tu , Jojo nak mendefinisikan maksud "Bederun" . Ok , Bederun ni bermaksud berkumpul dalam Bahasa Melanau Balingian . Kalau dalam Bahasa Melanau Mukah , ia disebut sebagai Bededun . Haaa ~ Kira begitu lah . Ermm . Objektif pesta ini diadakan dalam konteks pengetahuan Jojo laa , adalah bertujuan untuk merapatkan lagi silaturahim antara penduduk di kawasan Balingian dengan kawasan yang lain . Biar kita ambil contoh , pesta ini mengadakan pelbagai aktiviti seperti berlumba perahu atau lebih dikenali sebagai besaug , berkayak dan sebagainya serta aktiviti ini disertai secara terbuka , iaitu peserta dari kawasan luar Balingian juga boleh menyertainya . Betapa bestnya . HAHA . Sayangnya Jojo tak sempat ambil gambar masa tu . Sorry aa . :')

   Gawai 1-2 JUN
           Sa , 2 3 4 5 6 tuuuuujuuuhhhhh .. Selamat Ari Gawai Gayu Guru Gerai Nyamai Lantang Senang Nguan Menua . HEHE . Oleh kerana Jojo nie ada campuran darah Iban iaitu ikut sebelah mak Jojo laa , jadii .. bala uncle Jojo iaitu abg kpd mak Jojo ada menjemput kami sekeluarga untuk pergi beGAWAI ke Bintulu . 2 hari 1 malam jee . HEHE . Tapi seronok oo . :) Hari pertama tu kami tak pergi ngabang sbb lewat sgt smpai sana ,so kami decide utk pergi ngabang hari berikutnya . Btw , ngabang tu bermaksud berkunjung ke rumah teman-2 yang ada meraikan perayaan tersebut . kira macam tu lahh . hehehe . 2 JUN , malang nasib Jojo hari tu . Nak tau kenapa ? Jojo kena gastrik dan migrain . Rasa mau pengsan pun ada . Ish3 . Nasib baik jalan naik kereta . Kalau jalan kaki ? Mampus aku . Akibat makan benda masam laa tuu . HEHE . My fault . Sempat juga saya tidur kat rumah kazen . Special guest katakan . HAHA . Tp lepas tu Jojo ok laa , dah tak muntah-2 lagi . Bangun tidur Jojo terus makan . Yummyy~ Vavii . HAHAHA . Ngabang tu ngabang jugak  tapi Jojo tak minum arak or tuak aa . Budak baik . :) 

Yahh , tuu , aktiviti minggu lepas ..
Minggu nii , nak tau Jojo buat apa ?
Taknak laa bagitau .
Aihhh ~
Nak tau jugak ??
Alaa ..
Malu laaa . hehe
Ok-2 . Ya udah kalo gitu .
HAHA
Jojo berhempas pulas menghabiskan homework lerr .
Korang pun sama bukan ? 
Sama laa kita . :) 
:D
Tak tau nak post apa lagi .

bahh2 . zai jian !

Lain kali datang lagi. Terima kasih.